ponedeljek, 25. junij 2007

Birdman

Danes sem letel.

Minuta in petinštirideset sekund prostega pada, letenja, svobode.Doza adrenalina za več dni

Obleko za letenje - Birdman Wingsuit, je potrebno natančno fiksirati na padalo



Kontrola, 10x kontrola


Potem pride tisto, podbobno kot pri delu z bonsaji: zapreš se vase in se zliješ v dejanje. Letenje ali ustvarjanje. Eno!



Koncentracija, ponavljanje postopkov v primeru pizdarije, t.j. odpiranja rezerve


In brez pomoči tehnike seveda tu tudi ne gre :


...na 3000 m in flyyyyyyyyyyyyyyyy



Tale slika je mal starejša, nepozaben skok z balona....


Mala doza adrenalina iz naslonjača :

http://www.phoenix-fly.com/videogallery.htm




















5 komentarjev:

Matija Triglav pravi ...

Pozdravljen!
Letiš?? Noro! Ravno v soboto sem skočil iz 96m visokega mostu. Ne z padalom ampak z elastiko. Tako da sem še čist nor. Skok iz letala je moja velika želja. O tem bova še govorila ko se srečava.

Lepo da si si uredil blog. Bom kar reden gost, ker vidim da naju zanimajo podobne stvari.

Lp Matija

Raje pravi ...

Ja, pa nisva edina.
Za skok v tandemu ti lahko uredim v Lescah. Na ceno, 150.- Eur, pa na žalost nimam vpliva.
Lep dan,
Raje
P:S:
kako pa azeleja?

Matija Triglav pravi ...

Azeleja???

Nekaj si zamešal! Nimam nobene azeleje, niti je nisem nikoli imel! Ko bom mel 150 Eur viška ti sporočim da mi rezerviraš skok!

Raje pravi ...

Ko boš imel 150 Eur viška, boš skočil, potem boš imel 150 Eur manjka.
V bistvu boš na istem kot si sedaj.

Tako gleda večina.
Ta blog pišem zato, ker temu ni tako!

Azeleja? Nič nisem zamešal. Imam jo jaz.
Cena 150.- Eur!

Rajko

Matija Triglav pravi ...

Vidim da imaš zelo navit jezik. To mi je všeč! Azeleje si pa niti ne želim, raje imam domače vrste. Glede denarja je pa tako. Če mi mesečna štipendija ravno pokrije minus na računu, tako da sem spet na čisti nuli ravno ne morem manipulirat s kapitalom. Se pa strinjam, da je treba delat tisto kar te osrečuje in to tudi počnem kolikor se le da!!