petek, 17. april 2009

Kepa

Strjen pogled, kot zamrznjen ali vsaj ohlajen, v točno en dogodek par mesecev nazaj mi dela kepo v želodcu.
Lahko bi šel in lomil prste,
lahko bi napisal kar mislim,
lahko bi...
Pa ne. Hodim naokoli, obtežen s kepo nedavne preteklosti. Dokler se spet ne utekočini in mogoče, nikoli ne veš, enkrat za vselej izgine.
Odvisno ni samo od mene.

Ni kriv dež, niti luna.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kakšen užitek mi je brati tvoj blog. Ne samo kar napišeš ampak tudi kako. Smiselno sestavljene besed, kot poezija. Si objavil že kakšno pesem? Čeprav berem o tvoji bolečini, si jaz ob tem želim neizmernega ustvarjanja in pogovora s tabo.Toloko stvari je tudi v meni, pa ne najdejo poti ven. Ko te človek glada v živo, si ne predstavlja, kaj vse skriva tvoja duša. Včasih pa je dovolj, da za rešitev svojih klobčičev ne naredimo nič. Prav vse pa le ni v naših rokah. Lp

Raje pravi ...

Tako pač je.
Človeka v živo vidiš, ampak ne vidiš človeka. Če ga gledaš v oči, malo bolj.
Pogled v dušo pa odgrne zavese.
JAzjih tule občasno odgrinjam sam, ker ne skrivam kaj in kdo sem.
Tak pač. Če že sam nisem zadovoljen (ne popolnoma - sicer kar precej) s sabo, mi dol visi, če drugi niso. Stojim za svojimi besedami, dejanji.
Opis le-teh je oris.
Eni berejo politiko,
drugi hodijo v cerkev,
tretji oboje,
nekateri pa občasno pogledate moj blog.
Informacije.
Isto, a vendar malo drugače.

Sicer pa hvala. Takle komentar včasih pomaga, da še kdaj kaj izpljunem. Sem ničkolikokrat stal pred prenehanjem, kajti češ, kva pa koga briga.
Kar je konec koncev čisto res. A ne?

Pesmi ne pišem. Pišem občutke.
Lahko jih bereš kot pesem, dramo, monokomedijo ali rumeno. To pa ni odvisno od mene.

Ko me pa vidiš spet v živo, ne se bat.

Anonimni pravi ...

Pa saj se lahko na koncu podpišem. Sama ne znam preveč rokovati z računalnikom, blogi in temi stvarmi. Najlažje mi je, da odgovorim kot anonimni. Sicer pa se poznava. Sem Evelina, tista od Tomaža.In malo me spominjaš nanj. Ko te vidim, si pač preveč okupiran s Tomažem in bonsaji, zato pa z večjim veseljem preberem kaj tvojega. Lepo se imej.
Se prebereva še kdaj.:)