četrtek, 3. september 2009

Nazaj

Nisem prilagojen. Morje, vročina, skupek zabuhlih turistov...ne morem.
Obljubil sem tri, zdržal dva dni. Bolj kot bolečina, dejstva, da v teh krajih, zapleten v brezdelje turizma, nimam svojega prostora, miru, so me pognali nazaj. Povrhu že danes čutim plimo, ki jo dviga skoraj polna luna...bolje biti sam.
Ruth razume. Jaz tudi njo, ki ji sončni zahodi in vročina rišejo drugačne podobe v živčne končiče.
En teden ponovnih spoznanj je več kot dovolj za spoznanje, da sem še vedno isti, za spoznanje bogatejši.
Žnj.
In danes znam biti zatežen.
Go away!

2 komentarja:

mahda pred canonom ob za canonom pravi ...

pozdrav, ne sodi ravno pod komentar tega posta, vendar vseeno. relativno redno spremljam vaše in ruthine poste, njenega imam itak pod "kaj berem" na vašem sem spremljevalec. upam, da je to ok?
v vednost, čigavi neznanci se sprehajajo po objavah..
lp in hvala za zanimivo branje, grem zdej away :)

Raje pravi ...

seveda je OK, če ti le paše. Mislim, zanimivo branje.
lp
Raje