četrtek, 8. julij 2010

V imenu reklame

Omejitev časa pri ustvarjanju in hkrati zahteva, tokrat za potrebe Pop Tv, da je delo končano v štirih urah, ne, spet potrdtitev, to ni zame. A se je za promocijo in reklamo včasih treba potuhniti za zaveso odločitve. Res, samo včasih.

Tora projekt, s pomočjo Rolanda - kitajski brin.
In ko se hiti, se delajo napake. In ko se naredi napaka, je zadovljstvo začinjeno z nelagodjem.
Iz drevesa in brzine nastane nedokončana, torej tudi za reklamo ne najboljša, podoba. Z napako poteka žive vene.
Bolj smo hiteli, manj sem bil pri stvari. Na srečo je Tomaž trdnejši. Mojo idejo je speljal do konca v svojem slogu.
Manjkajočih ur se ne da nadomestiti. Ostane le še čas za finese.
Ko pa bo prispevek objavljen, jasno, sporočim.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Bonsajizem ni frizerski salon, tega popovci ne vejo?
Lp