nedelja, 22. avgust 2010

Obtusa

Njena nenavadnost me privlači. Že od začetka.
V mladosti
V puberteti
Sedaj, v adolescenci
V zreli dobi bo prava mrha.
Potrebuje novo, malo širše stanovanje, kjer bo ležala kanček globlje...

5 komentarjev:

Raje pravi ...

Z vsem spoštovanjem, ampak moje skromno mnenje je, da si zafural. Iz obetavnega materila si potegnil manj, kot bi lahko.
To je pač moje mnenje.
Raje

Raje pravi ...

Se strinjam. Kje si bil prej?
Zdaj je kar je in na koncu bo kar bo. Iz salame se pač ne da narediti pečenice, čeprav oboje vsebuje meso.
Raje

Raje pravi ...

Je, ne se kregat, meni je drevček čisto všeč.

Anonimni pravi ...

Da se ne boš preveč pogovarjal sam s seboj. Meni se začetni material ni zdel kaj posebnega, sedaj pa mi je všeč.

Pozdrav,
Blaž

Anonimni pravi ...

1-0 zate
ma ja, najbrž že
100-0 zate