sobota, 12. januar 2013

Dik





Dik je žalosten. Tudi on jo pogreša...

10 komentarjev:

Andreja Š. L. pravi ...

Raje, hvala za slikice. Kaj vse je doživel z Njo! Na zadnji poti pa... Tudi on čuti, jo išče..Ne smem pomisliti na malo kasnejši, pomladni čas kako bom izgubljeno tavala po vrtu in se spraševala kako...
Za Dika si pa Ti sedaj prvi Človek, a ne?

Anonimni pravi ...

Najboljši prijatelj vedno in zavedno
lp

Anonimni pravi ...

Meni je tako zelo hudo,da ste izgubili tako čudovito osebo,vsak dan berem vaš blog in mislim na vas in vašo družino in na Dikija....tako se mi živalica smili,...kar srček me boli.Bodite močni,edino kar drži je to,da čas celi rane,a ljubezen in spomini ostanejo.

Anonimni pravi ...

Pikec mali....
ema

bojan pravi ...

Raje, samo bežno smo se poznali z Ruth.Odšla je med angele,izgubili smo jo vsi...Kadar se spomnim nanjo, se mi utrne solza.
V mislih s tvojo družino...

Anonimni pravi ...

Diku pošiljam čez nebo svojo dlan, vam in vaši družini objem kot topel šal, čez zimo bo poskrbel za vso toplino.

Dlan-moja je majhna, vendar je tako velika, da zmore.

Dik pa je borec kot vi in vaša družina.


Z velikim objemom, želim daljšo mirno noč,

Anonimni pravi ...

Dik čutim tvojo bolečino, jočem s teboj kuža pazite na njega da jo ne pojde iskat.

Anonimni pravi ...

Jokam. Hvala za slikice. Pazite nanj, on jo čaka, pazite, da jo ne pojde iskat. Svojo Ruth. Vašo Ruth.

Maja

Anonimni pravi ...

Dik zlati kuža bodi dobro J.

Anonimni pravi ...

Tudi Dik rabi tolažbo pozabil pa je ne bo,žaluje kot vsi in čaka pazite nanj.J.