nedelja, 13. januar 2013

Senca

Bila si senca.
Sedaj si sonce.



Jaz sem le še senca!

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tudi ta senca bo še živela,že zato ker tako želi RUTH,ker tako želi vaša čudovita družina,ker tako želimo vsi. Topel objem vsem skupaj.E.

Andreja Š. L. pravi ...

V decenbru sem sanjala, da sem pri Ruth na svetovanju . Bilo je živahno kot ponavadi med sezono. Raje je zunaj kuhal. Ruth mi je rekla: Delaj, kot sem te učila.
Zjutraj sem šla takoj na Njen blog, ker sem mislila, da se je, Bog ne daj, kaj zgodilo, a ni bilo nič. Ćez en teden pa...
Bila sta ENO, zdaj si senca njena.Raje, prelepa ljubezenska zgodba, ki ni končana.

Anonimni pravi ...

Vem, da je težko. Mislim na vas in občudujem pogum. Želim vam vse dobro,

Renata

bojan pravi ...

Ruth je bila in bo sonček.Dosedaj se me še ni nikoli toliko dotaknilo, kot odhod vaše Ruth,ki sem jo sicer le bežno poznal preko moje žene.
Raje, v mislih z vami in otroci;Ruth vas boža iz daljave...

Anonimni pravi ...

Pravi sv.Pavel o ljubezni, da: je potrpežljiva, dobrotljiva,...da vse prenaša,vse veruje, vse upa, vse prestane...Ljubezen nikoli ne mine...(iz 1Korinčanom).
Tudi jaz občudujem vaš pogum, voljo.
Molim za vas in želim vse dobro. Č

Anonimni pravi ...

Delite z nami bolečine žalost in spomine.Smo z vami.J.

Anonimni pravi ...

O kako ti želim, da bi tudi ti našel pot nazaj v svetlobo iz dežele senc v katero si bil pahnjen.

Blaž

Evelina pravi ...

In ona je tvoje sonce, še vedno ...

Anonimni pravi ...

Kdaj mine- počasi počasi,čas- veliko časa a sonce bo vedno ob vas in Diku. J.

Anonimni pravi ...

Rajko!
Ruth je sonce, ti in vajini otroci ste njeni žarki. Brez žarkov tudi sonce ne bi bilo tako močno in polno velike ljubezni in energije.
To sonce je dajalo veliko energije tudi nam.

Tudi mi jo pogrešamo.

Darinka

Anonimni pravi ...

Na svetu si, da greš za soncem. Na svetu si, da sam si sonce in da s sveta odganjaš – sence. (Tone Pavček) ...


Na fotografiji sta dve sonci,

Objem