petek, 11. januar 2013

Solze v raju...


4 komentarji:

Andreja pravi ...

Raje. ali ponoči sploh lahko kaj zaspiš in si tako vsaj malo telesno odpočiješ? Vem, duša pa boli in kliče, sprašuje...
Nam lahko nameniš kakšno slikico zvestega Dika, prosim...

Anonimni pravi ...

Gospod Raje, tole spodaj niso moje besede, to sem našla na spletu. Vendar sem ob prebiranju takoj pomislila na vašo Ruth.

"Tudi čez tisoč let, tu bom stal,
sonce bo moje srce,
ena od tisoč zvezd mi bo prav ,
nosil bom njeno ime ...!"

Želim vam veliko moči, in še več moči, da boste zmogli vso ljubezen do Ruth prenesti na svoje otroke.
In ja, tudi jaz bi rada videla Dika.

Hvala.
Maja

Anonimni pravi ...

Tears in heaven...ob tej pesmi me vedno zmrazi, saj jo je Eric Clapton posvetil svojemu mnogo prezgodaj umrlemu sinku. Tudi to smrt so spremljale tragične okoliščine.
Be strong...

Anonimni pravi ...


http://www.youtube.com/watch?v=3tNVIh4tNHE

nekaj pozabljenega ,zame najboljšega poeta, topla , za pogum , za naprej , za pot,

vse dobro