sreda, 30. januar 2013

Sončni vzhod z mojo Ruth

Kot nekoč.
Z luno,
z Dikom
in z Ruth v srcu...













Za Tvoj rojstni dan.
LJUBIM TE!

25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

........S šibkim glasom mi je prigovarjala, da me čaka še čudovita pot in neizmerna sreča, naj le odprem srce in čutila. Da me ljubi, a da je ljubezen neulovljiva..in potuje…naj še komu osvetlim življenje kot sem ga njej…in ona meni.......
Pogreba se ne spomnim. Nočem se ga. Vse mineva. Vse, kar mi je kdaj kaj pomenilo, je minilo. Ničesar se v tem zafukanem lajfu ne morem oprijeti, ničesar. Kaj imam? Nič. Vse mi neprestano polzi skozi prste…čas, denar, sreča. Vse se lahko v enem hipu obrne. Ničesar več ne načrtujem. Najlepše stvari pridejo v življenje nepredvideno in ko jih človek najmanj pričakuje. Če ima le odprto srce Živim vsak dan. In se prepuščam. Ne načrtujem preveč velikopotezno. Nikoli ne veš, kaj ti življenje prinese na pot. In predvsem, kdaj se pot konča. Viva la vida
..... Nekdo , ki čuti enako kot ti ... R.I.P. draga RUTH ....tebi pa objem ....

Raje pravi ...

Hvala,
a želim da izstopiš iz anonimnosti.
Prosim!
Ruth tega ni nikoli odobravala.
Zato... zanjo!

Anonimni pravi ...

L J U B E Z E N...
najmočnejša sila sveta. Ki nas preobraža, opogumlja, navdihuje a včasih tudi preizkuša...B

Anonimni pravi ...

Zgodila se vam je huda tragedija, vendar vaša sporočila so topla kri skozi led gora in vesolja.Kako krhek in nemočen je človek, ko se sooča z izgubo. Hvala vam gospod Raje za sporočila, za ljubezen, za toplino. Želim vam, da boste zbrali moč in šli skozi žalost,nemoč, iz dneva v dan. Lepo vas pozdravlajam in pošiljam dobre misli in topel objem.

Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje (in vsi njeni)
Pišem vam drugič, da vam povem kako velik človek ste. A zakaj?
Ker tako odprto izražate svoja čustva, kar večina naših sonarodnjakov ni zmožna. Ste čudovita družina, aktivna, razgledana , povezana in avanturistična, to se mi zdi enkratno in odbito  lahko ste za zgled!
Čeprav sem čisti realist, so vaši zapisi in zapisi v komentarjih nekaj nejlepšega…
Nisem si mislila, da me bo smrt vaše Ruth (zame smrt neznanke), tako prizadela… Kako trpite šele vi, ob izgubi vaše sorodne duše si ne znam in tudi nočem predstavljati…
Vse dobro vam želim…
B.M

Raje pravi ...

Hvala B.
Vem kdo si. No pravzaprav vem kako ti je ime. In veš,
ne dežuje.
Kapljice na steklu so se posušile.
Hvala za toploto (čeprav sem mislil, da je cunja)!
Nekoč, ko boš čutil, se oglasi.

Anonimni pravi ...

Spoštovana družina!
Polni sočutja zagotavljamo, da se bomo s hvaležnostjo spominjali bogatih let, blagega značaja in dobrih del vaše ljubeče Ruth. Na današnji dan, ko bi praznovala 50 let pa naj ji gori večna lučka in naj počiva v miru!
Vas pa lepo pozdravljamo

Anonimni pravi ...

Iščem te po najinih poteh,
kjer včasih skupaj sva hodila, skušam najti te v stvareh,
ki si jih ti tako ljubila...
Nikjer sledu o tebi sami,
povsod le tema in praznina,
životarim kot v omami,
vse moje bistvo bolečina...
Ko pa dan prevesi se v večer,
obupan nazadnje se predam,
potihne v meni ves nemir,
moj Bog, saj v srcu te imam!...B

Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje!
Ne bi mogli lepše počastiti spomina na vašo Ruth ob njenem žal nedoživetem rojstnem dnevu, kot ste ga. Verjetno ste jo čutili tam gori v opojni belini, kjer je tolikokrat polnila svoje srce in telo s prečudovitimi sončnimi vzhodi. Vedite, da čutimo z vami, tudi jaz sem bila danes v mislih z njo...kaj danes, vsak dan. Toliko nas je, ki bi vam želeli pomagati in upam si trditi, prevzeti kanček vaše bolečine nase. Upam, da vam je v pomoč, če vam pišemo, čutimo z vami, na daljavo poskušamo odvzemati bolečino in vam dajati energijo za vztrajanje, za naprej. Ne obupajte!!! In žalujte, to je vaša pravica. Hvala, ker se oglašate na vašem blogu, to nam veliko pomeni. Z najlepšimi željami pozdravljam vas in vaše domače,
Helena L.

Loni pravi ...

Življenje gre dalje in mi z njim, kako oguljena fraza. Ničkolikokrat si človek (beri jaz) reče, da noče iti naprej, da tam nekje naprej pač ničesar ni, da bi on rad ostal v točno določenem dnevu in zaustavil čas. Japajade, to je mogoče samo v sanjah. Ampak sanje so tiste, ki me velikokrat dvignejo pokonci, še toliko let potem, vedno znova. Leta in leta me je bilo strah, da bom pozabila nanj, na vse skupne prigode, pa temu ni tako. Vsak dan znova ga najdem, še najlažje v gorah, ker tam sva pač oba doma. On že dobrih 25 let, z največjim veseljem ga obiskujem, vedno znova in znova. In naj si svet okoli mene misli, kar hoče, ko rečem, da grem na obisk k očetu, ko grem v hribe.
In, Raje, svečka, katero prižigam, je od lanskega decembra namenjena tudi Ruth, tvoji superženski, ki se je dotaknila tudi mojega življenja. Doma v sadovnjaku smo pred kratkim posadili karneval jablano, katero sem šla po njenem oglaševanju na FB direkt k vam iskat. Tako da imamo doma spomin tudi nanjo. Vesela sem, da sem jo imela priliko spoznati, jo povprašati za marsikateri nasvet... In da sem se uspela posloviti od nje, najprej na Brezjah, nato pa še v gorah, v katere od takrat dalje hodim k dvema osebama na obisk.

bojan pravi ...

Nocoj bo za Ruth na nebu zasijalo 50 zvezdic.
Raje in otroci: v mislih sem z vami.

Andreja Š. L. pravi ...

Po Njenih stopinjah tja gori na vrh...

Sta si takole zamišljala Njen praznik? Pozno ponoči pozdravit Luno, vzhajajoče sonce, obiski prijateljev, obilo objemov, lepih želja...
Potem, Raje, predpasnik gor in za štedilnik, vse diši in cvrči...

Žal tako drugače, tako boleče, a tole darilo je malo tudi za nas, ker vidimo, da si VSTAL IN ŠEL, kamor te je vleklo srce..
Ruth je relka: Tko so mi všeč te fotke.

Anonimni pravi ...

Oj prav neznansko so me razveselile te čudovite fotke. Govorijo mi in povejo tako veliko. Govorijo mi, da je to najlepše darilo tvoji Ruth (oba njena sončka( Ti in Dik) tam, kjer ji je bilo najlepše)in povejo mi, da da še vedno živiš, občutiš in vidiš lepoto, kajti le kdor jo vidi, jo uspe ujeti v svoj objektiv.In lepota teh posnetkov je res neizmerna, sicer še vedno otožna , skrivnostna in polna hrepenenja, vendar živa.A hkrati sem vesela tudi, da se odzivaš na komentarje, kar nekako pomeni,da vsake toliko časa le uspe nekomu prebiti to lupino otopelosti in ti vzbuditi zanimanje.Torej Raje,še veliko takih prečudovitih fotk, do takrat sem pa jaz in tolikoo ljudi s teboj in vami v mislih.Objem
Maja

Anonimni pravi ...

Končno sem doma,da se lahko še jaz oglasim, ter povem,da sem cel dan premišljevala, kako lepo bi se danes imeli pri vas, če ne bi ta kruta usoda tako grdo posegla vmes,pa zakaj zmeraj tam,kjer živijo tako čudoviti ljudje. Koliko energije sem dobila z gledanjem prečudovitih slik in kako lepi posnetki so danes uspeli tebi,verjemi da jih vidi tudi RUTH.Topel objem vsem skupaj.E.

Anonimni pravi ...

V gorah je okusila lepoto narave, z gora je videla na globoko in široko.Gore so ji nudile svet jutranje ali večerne zarje, beležila je spomine za sebe in delitev na spletu.S fotografiranjem je izražala svoje misli, ideje in pogled na svet skozi objektiv.Hvala vam,topel objem tudi kužku Diku. Jelka

Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje,
čudovito darilo ste pripravili svoji ljubljeni Ruth.
Vesela sem, da ste to zmogli.
Dokaz, da želite naprej. Z njo v srcu.
Želim še veliko malih in velikih zmag. Vsak dan.
In pa - čudovite slike! Hvala, ker jih delite z nami, res.
Naj vas ne pogoltne bolečina tišine!

Tanja M.

Anonimni pravi ...

Dragi Raje!

Dočakali ste dan,ki ste se ga verjetno bal. Niste vedeli, kako ga zapolniti. Ni bil poln pričakovanj,želja, navdušenja...kot ste načrtovali takrat, ko ste bili še skupaj. Toda le pogumno k soncu. Vesela sem, da ste se že navsezgodaj odpravili po priljubljenih VAJINIH poteh. Če ne bi usoda hotela drugače, bi Ruth danes imeli verjetno ob sebi...skupaj bi uživala v sončnem vzhodu in podoživljala dan najlepših sanj. Tako pa se spominjajte vseh lepih in polno živetih trenutkov, ki sta jih preživela skupaj, obdana s prečudovitimi otroci. Prepričana sem, da je Ruth vedno z Vami...le da je ne vidite, jo pa občutite, včasih se vam zdi, da jo slišite, vonjate...Saj veste, v Malem princu zasledimo: BISTVO JE OČEM SKRITO.

Lepo vas pozdravljam in se vam zahvaljujem za vse prečudovite fotografije, ki jih objavljate skupaj z otroci. V mislih sem z vami vsemi.

Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje!
Neizmerno sem se razveselila današnjih čudovitih posnetkov in darila Vaši ljubljeni Ruth z vrha Viševnika.
Vedite, da je bila Ruth izjemno bogata, ker je ob sebi imela Človeka z veliko začetnico. Bila je ljubljena, spoštovana in občudovana. Kaj bi dala, da bi lahko občutila le delček takšne ljubezni...
Verjamem, da bolečina v srcu ne pojenja, toda bodite močni in vztrajajte. Dan za dnem. Želim Vam, da se kmalu prebudite v jasen dan.

Topel objem Vam in Vaši družini.
Lucija



Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje,
ni naključje, da se je ravno danes nebo zjasnilo in znašli smo se v morju tisočerih zvezd.
Kot bi nekdo odstrl zastor...lučke kar same vabijo... in pošiljajo spomin na nikoli pozabljeno Ruth...

Tam na nebu zvezdice nikoli ne ugasnejo...in v srcu prav tako ne usahne spomin na ljubljene.


Tanja M.

Anonimni pravi ...

Ste si kdaj predstavljali da bo Ruthino »praznovanje« ob srečanju Abrahama takšno kot (žal!) je?
Brez Ruth!!!???!!! :(
In enako si je težko predstavljati, da tudi pridejo še dnevi, ko misel nanjo ne bo le ena sama bolečina, ki bo v srcu pekla in žgala, ampak pridejo dnevi, ko bo misel nanjo »mirna in spokojna«… Pridejo, ker morajo priti in pridejo ker drugače ne more biti…
Mnogo moči do takrat!
(Z vašimi objavami nam vi (Podgornikovi) dajete veliko »moči« (vsaj meni zelo veliko), zato vam jih hvaležno vračam(o)!)

Andreja A.

Anonimni pravi ...

Dragi Raje,

LJUBEZEN je element, ki je resničen kot zrak ali voda, čeprav je fizično ne vidimo. Je dejavna,živa, gonilna sila ...
Premika se v valovih in tokovih kot ocean.

Prentice Mulford


LJUBEZEN je najmočnejša pozitivna sila življenja. Zato LJUBITE Ruth, otroke, naravo, vse kar je lepega in dobrega ...skratka ŽIVLJENJE še naprej.

Ruth ste v gorah voščili na najlepši možni način.

Ne vem ali vam naše besede in misli kaj pomagajo oz. koristijo. Prepričana pa sem, da vi z vašo odprtostjo, iskrenostjo, močjo, ljubeznijo in krasnimi fotografijami koristite vsem nam, ki beremo vaš blog.
Objem, B

Anonimni pravi ...

Gospod Raje,
hvala. Za prelepe fotografije. Ja, čudovito darilo ste pripravili svoji Ruth, skupaj z Dikom.
Vesela sem, da ste zmogli in odšli tja, kjer je vaša Ruth tako uživala. In da ste zmogli in hoteli vse to deliti z nami. Mi smo z vami.

Maja

Anonimni pravi ...

Z eno besedo: LEPO
(posnetki kot jih je ustvarjala Ruth)
Hvala, Raje. Mnogim si polepšal dan!
LP
Milena

Anonimni pravi ...

...svoje redno vidim..to pride,ko pride,se mi zdi..jih čutiš,ko je tako prav in jih sprejmeš tam kjer so,ko pride pravi čas..si želim,da ji je nasproti prišel humar ali pa robič,da ni bila preveč prestrašena..jaz sem takrat veliko jokala..pa mi je nekdo rekel,da ne smem jokat,ker njegova duša nima miru..sem pa začela nosit njegove stvari,obleke,pa take reči..bil je moj veliki brat in jaz njegova mala sestra..,ko sprejmeš razdaljo,si na konju,nikoli več nimaš občutka,da si sam,vedno veš,da je tisti,ki ga rabiš s teboj..čas je res zdravilo..ima te rada..vsi te imamo radi..pozdrav diku in tebi..n

Anonimni pravi ...

Čutim z vami in vašo družino tudi sama sem v treh tednih od diagnoze izgubila moža, ki sem ga poznala iz osnovne šole in sva se poznala 45 let. Zdaj ga že tri leta ni in čas nič ne zaceli ran. Upam, da se vsi nekje srečamo.