petek, 24. oktober 2014

Razdalja

RAZDALJA JE KOMPROMIS NEVEDNOSTI

Izražena v enotah.
V kilometrih.
V času.

Navidezna perspektiva.

JE ENOTA SEKUNDA?
KILOMETER?
RAZLIKA MED NAMA?

Točka med pravilno in nezavedno odločitvijo?

Je razdalja pot?
Prehojena od nekoč do danes?
Od rojstva do sedaj?
Od sedaj do jutri?

Je razdalja fikcija uma?
Rdeča pika  za doseganje ciljev?

Je pomembna?
Od tod do večnosti?
Od preteklosti in prihodnosti?

Je velika?
Dolga?
Solzava?
Neprehodna?

Matematično izračunana?
Obrazložena v slovenskih novicah?
Strokovnih knjigah?
V pogovorih navideznih znancev ob kavi>?

Ima razdalja okus po prahu?
Poplavah?
Črni fugi, zavrženi v komunalne odpadke?
Po predlanskem snegu?
Nekje pod Triglavom?

Je RAZDALJA razlika?
Med mano in menoj?
Med mano in Ruth?
Med Ruth in Bojano?

Med spominom in sedanjostjo ni razdalje.
Je nedoločljiv trenutek,
zaprisežen v večnost.

Srčna frekvenca je podatek,
čut, ki dokazuje da živim.

Ravna črta,
ko srčne frekvence ne bo,
bo razdalja do ....
(tu vam prepuščam svobodo misli)

 O tem bom pisal od tam, onkraj RAZDALJE.
Nekaterim direktno v možgane,
drugim mimogrede.
Ne tule, ne tja.
Zato!


Srebam iz čaše svojih dejanj.
Dol mi visi razdalja.
Moram scat!

Ko  je okus sladkosti, začinjen z grenčicami in arzenikom najslastnejša pijača,
sploh edina na dosegu mojih ust, mojega srca,
so Nebesa,
je Sedanjost,
je Prihodnost,
TU!
V meni.

Jetra in ledvica izločajo strupe.

Med mano in menoj ni razdalje!
Ker jaz sem ti,
sem juha vseh začimb,
ki sem jih utrgal v času,
na razdalji,
od nekoč... do danes.

Za jutri!

Ni komentarjev: