torek, 24. november 2015

3. del, nič o svobodi

si skrivnost mojih oči, venera v dolga, žal prespana, REM stanja. spanja.

 bi nemudoma izstopil, da se zbudim. pa ne znam. noter hoče, pa spim. ne sto daleč, pozabljam, niti fotokopiranja. izpuščeno ni pozabljeno. prostor in nesmisel. v lastnostih prevzgojenega konca koncev do nerazumljivosti. pa roke, kamo li noge, narazen, visoko, višje, najvišje, z menoj. predvsem in sploh. pofarbano ozadje, impulz sreče, namišljenega ni. delam, živim breznapačno. ja pa ja. ni možno, torej ne.

daleč od vetrov severa se v naravi in jaz sem del narave se delajo procesi. vejica. pisna in zamrznjena na drevesu, veja.čas se javi pred temo temo časa, temo duha, skoraj vedno. razen kadar ne. vsak dan znova. vsako uro.
 zahlipanega znoj preobilnega ta čas. prebuditi se, tudi dr. X je rekla. spirulina. to je čas ki ga imam. vseeno grem, čeprav me bolijo rame, križ in leta.čez in čez. počez. ne nazaj.ob steno prijet brez ponavljanj. lahko probaš! kliše in robovi. toliko stvari naenkrat.ne govori višje,

samo smej se. pravokotno mimo, z dotikom. brez naslanjanja. reci. povej. da se preprečiti. sedaj prepričati. rešen. imaš, zato čutiš. zato ti..
 brez maže, gerlovdin, ki ne pomeni nič. nova beseda. zakaj. kar tako. bolj je strmo, bolj gre v breg. in sapa hujska sedanjost. astma. poženi. povedano zelo skčeno in po moje.

Vse to je zaprto v eno nesorazemrno izdelano škatlo, z robovi na poteg, kjer noter piše.

Ljubezen.

Ni komentarjev: