sreda, 8. avgust 2018

Vročina

Blaznega občutka nesreče v takem vremenu, ko je zunaj vročeje od moje cool krvi, ne zmorem, ker mi adijočki v možganih pravijo naj samo globoko diham, ne znam, opisat. Trudim se že ves teden. Pritiskan testaturo, globoko diham, pa ne pride ven drugega kot tole..:

hhhhhhhhhhr, h h h h, glu, glu, fak, hhhhhhhhhhhhr...

Rad imam zimo!

Seveda, kar se tiče letnih časov.

Sicer pa imam neskončno rad Bobo, Pio, Miha, Jana, vse njih ljubeče, sorodnike, prijatelje in, oh ja,skoraj zabu, sebe.

Hrrrrr ..hh..ufufuf, pant, pant...

6 komentarjev:

Zvezdica pravi ...

Skrbi me,je vse v redu?

Rajko pravi ...

Vse je OK. Preobremenitev časa spodbija trzavost v mislih. Vrnem se koncem januarja.

Zvezdica pravi ...

Me veseli, da je vse OK. Čas, magična beseda s katero je povezano vse, kar se nam zgodi v življenju...
Vse dobro do vrnitve.

Sabina pravi ...

Hvala :)

Rajko pravi ...

Zvezda zvezdica?


Na nebu je svod.
In kdo se ga dotika?
Mogoče ti?
Mogoče jaz?
Mogoče ona,
ki srce se ji ne umika?

Zvezdica pravi ...

So drobne stvari, ki nam polepšajo življenje.
Hvala,lepo.