petek, 17. avgust 2007

Jamadori 3/2007

Dan za ruševje. Na žalost še nisem našel česa podobnega kot kolega Matija - http://www.bonsajklub.si/bonsajforum/viewtopic.php?t=967
Čestitke. No, mogoče bova kdaj naredila kakšno zamenjavo. Jaz njemu smreko, on meni bor...
Zaenkrat je današnje delo, kar se tiče bora, letos zadnje. Pa ni slabo. Sploh ne.
Brez pomoči tudi danes ne bi šlo. Janu plezanje leze pod kožo, zato ni bilo potrebno posebnega prepričevanja. Bilo je že malo alpinistično. Pristop na čase kakšna slaba IV, kopanje na polički. Kljub temu, da sva imela aplinistično opremo s seboj, sva se odločila, da Jan namesto mene varuje drevo. Bo manj škode, če jaz f....m v dolino. Če pobrskaš malo nazaj po blogu, je to primerek, ki ga je že mati narava, in to brez lopate, delno izkopala.
Pol urce, pa je bil izkopan.+. Sledil je postopek reševanja. Prva pomoč - zaščita koreninskega sistema, je bila nujna. Brez vrvi ga ni bilo mogoče spraviti na plato.

Sledila je popolnejša zaščita korenin. Prvih deset minut sva skupaj lovila ravnotežje. Na koncu pa je sin pokazal svojo trmo. P.S.: to ima po mamici


Da je bil to družinski projekt, je poskrbel Miha. Zbil je korito po meri ( Myk sorry k te nism slikov).

Posadil sem ga v 70% pesek iz naravnega okolja Pinusa + 25% pumice + 5% borovo lubje, mleto.

Počivaj in rasti, rasti in živi!

Že na poti navzgor je tale malček prosil za pomoč.

Spet delo matere narave:

Ni komentarjev: