petek, 19. februar 2016

oh, OH

Jebemti pettdeseta...in čez.
Leta in Alajska so pobrala energijo, svoje naredila Ruth...telo je postalo togo.
Bobo drži glavo nad gladino in me sprehaja v valovje duha.
Telo pa rabi energijo, moč, eksplozijo. OH (ogljikovi hidrati), cukr, krompir, špeh ( ne okol vampa) in
spet trening, spet moč.
Z omejitvami na leta ( čeprav so ta samo v moji glavi - za zdaj).
 Z resonanco na ZDRAVO - BIO.

Nič (ali čimmanj) zaske, krompirja v oblicah, sladko (kjepa), alkohol ...uf ne, lauf, kolo,. hribi...

Pa muha hudomušnica najde kompromis,
eno (ima jih više) organsko zadevo z okusom po sadju...

Pomirjen pred sabo, a predvsem z res dobrim okusom na jeziku, zapojem...

Ti si moja čokolada....da si malo manje mlada..
jazt bi te pojeo ( pojedel op.p)...

Pa zagizem....
Kaj mi bodo banane, če je čokolada tle...

p.s.:
samo da me ... ne sliši, vidi...
kdo že?

Moj notranji Jaz,
moj Egon.

Še pomnite tovariši?






2 komentarja:

mojchka pravi ...

Miho?
(Bodi tiho, da te ne čuje Miho)

Pia pravi ...

pejd lavfat, ti ponavad odgovoris na take misli