ponedeljek, 16. april 2012

Še ena v levo

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Napij se sebe, moder si!
Odpri oči, prisluhni in srečal boš iskrenost.

Anonimni pravi ...

Buhtelj pravi: Tako sem prazen. Zakaj se mi potem šibijo kolena? Ker nisi prazen, ker si prepoln! Prepoln balasta, ki ga ne znaš odvreči, ker se bojiš, da se potem ne boš znašel v navadnem vsakdanu. Ki je, tako kot se zdi prazen, nepopisno poln, ko ga znaš sprejeti. In užiti v svoji mali preprostosti. In potem bo prostor za tvoje misli, da se bodo prosto sprehajale, uživale, se kresale in ti boš funkcioniral. Samo iz tega krča se izvij. Priznaj resnice, podoživi otroštvo in reci, klinc mimo je, sam svoj gospodar sem in SE NE DAM, nobeni sili!!! In zdaj čakam na svetlejše novice!

with passion by kras pravi ...

presunljivo dobro!

with passion by kras pravi ...

s presunljivo dobro sem mislila sliko, je to tvoj izdelek?

pa tudi zadnja komentarja od anonimnega sta mi všeč.

v mojem blogu sem te dala med priljubljene.