torek, 30. oktober 2012

Jana


Zgoraj sicer piše Jana, ampak, men se zdi, da je to  Ruth.


Ko sem kupil revijo, sem bral naslovne teme:

Katera je povezana z nama:

" Borut ( Blaž, Beno, Božo, Beno..) mi je zelo podoben?" Kje sem pa jaz? aBcčdef-....R...Žnj
" Kako preživeti november?" ... ja, pa res. Kako?
" Srečevanje s smrtjo?" Enkrat na leto? Enkrat za vselej?
" Izumil sem stroj za hipnozo"?  ...ja pa ja...a ni to ljubezen?
" Močnejši od staranja?"  ja pajade...ultramaraton?

Najbolj mi je všeč gospa na sliki. Če kdo ve za njeno telefonsko, naj mi jo prosim sporoči.


3 komentarji:

DD pravi ...

Danes na naslovnici vseznane revije, nocoj že s tabo pod rjuho. Heeej, kdo je tle faca?!! Komplimenti, D.

Miha Oberstar pravi ...

Dik pa čist resen zravn.. :-)
Lepa fotka very much

polovička pravi ...

So pa res janebilni... brez omembe Ruth, ki je na naslovnici? Dobro si zapisal, hehe, Ruth je ja in ne Jana! Njena telefonska je pa +38631719011 :). Čau!