torek, 25. november 2008

Brin in sneg

Ustvarjanje je koncept, kjer pomembno vlogo igra navdih. Tega pri meni včeraj ni bilo. Preprosto, včeraj ni bil moj dan. Ker pa sva ga s Tomažem določila, namenila delu, sva ga tako tudi izpeljala. Jutranji občutki so se ob delu samo še stopnjevali. Moja umetniška bit je bila izgubljena zunaj, nekje v snegu. Sem človek trenutka. Žival v meni je silila ven, bezlat, blodit, hodit v belo tišino... Zato, Tomaž in ostali, sori. Tak pač sem. Da ne bo pomote - užival sem, vendar roke, ki jih vodi notranja sila, niso znale, niso mogle izpeljati, kar bi kak drug dan gotovo.

Juniperus chinenesis, urbani jamadori
pred žičenjem skoraj na koncu
na koncu
Na koncu se moj in Tomažev pogled prvič nista ujela. Nič narobe, pravzaprav normalno. Drevo je njegovo in končna podoba mora izražat njegovo osebnost. Moje, sploh včerajšnje, bolje ne!
Slike z delavnice:

Cel dan, od devetih do petih.
Med tem je prišla zima.
Ruth in Dik sta ji zaželela dobrodošlico s tekom.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Veš, da se začutil! Vleče te ven ...