ponedeljek, 1. november 2010

Smreka

Časovne luknje, neenakomerno umeščene v golaž bilanc prejšnjega tedna, sem polnil v ateljeju. Miril sem roke, pomiril sem um. Večina problemov je ostala. Problem smreke je začasno rešen.
Vitka skuštranka ni nikoli vzbujala posebnega zanimanja. Pri opazovalcih. V meni pač. Ni tako mlada, a ima sexi gibanje. Z novim načinom, bolj urejenim, zna bit še dobra baba.

Bolje? Valjda, ampak ne še najbolje. Še me nekaj moti. Ni še v stilu, ki se podaja njeni karizmi. Njena drža še ni koketna.

Veliko sem delal na "make upu". Zanemarjene gube starosti se da dandanašnji ne skriti, poudariti. Ker pri bonsajih so starejše lepše kot mlajše.
Prej:

In potem. Šla sva v detajle.

Noge je imela skrite. Tud niso slabe.

Še osrednji del.

Spet sem se nakaj naučil. In še malo, pa bom vse znal!
Ja pa ja!

Ni komentarjev: